Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за печката на автомобила

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Дайте идея къде могат да ми монтират печката без да ми свалят кожата Самата печка я намерих за 300 лв. а за монтаж ми искат 150 лв,но и това не е проблем ама не ми си ходи до Варна само затова.

    Comment


    • #62
      Колега, дай линк с намерената печка, защото ако е едно цилиндрично вебасто дбв 46 мисля се водеше, то е от най-старите и лично аз не бих рискувал да си го сложа в колата, защото все пак си е огънче...(буквално турбо реактивен двигател с бренер и супло си е това...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Колега, дай линк с намерената печка, защото ако е едно цилиндрично вебасто дбв 46 мисля се водеше, то е от най-старите и лично аз не бих рискувал да си го сложа в колата, защото все пак си е огънче...(буквално турбо реактивен двигател с бренер и супло си е това...
        Всичките печки са един дол дренки вътре. Ако е изправна, няма проблем.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #64
          Значи ето това е модела на печката.
          Термо топ z/c-d

          Comment


          • #65
            Точно същата е и моята тя се слага заводски, утре ако даде време ще се занимая пак с моята
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #66
              Доволен ли си ти от твоята?

              Comment


              • #67
                Доволен съм когато миналата зима благоволи 2-3 пъти да се включи. Уникално бързо загрява мотора. Палиш, пали се и тя, пускаш парното и топлината започва буквално на минутата
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                Comment


                • #68
                  печка 166

                  Колеги,в Пловдив има сервиз за печки и са много добри тел.0887417600 Петър,обадиму се и разбери.
                  Алфа Ромео 159

                  Comment


                  • #69
                    Благодаря колега другата седмица ще се обадя
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #70
                      Ето още малко за четене.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Днес закачихме колата на диагностика и показа че електрически печката си е наред. Явно проблемът е в самата печка и трябва да се сваля за ремонт
                        Междувременно измерих напрежение на пин 6 и на буксата на помпичката при включени такива 0 волта, при всички условия налице
                        Last edited by to_lose_HEART; d.m.y г., 15:34.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                        Comment


                        • #72
                          Печката е вече свалена и разглобена, утре като се прибера от работа ще снимам и ще кача снимки.
                          Ето и снимки.
                          Проверих свеща работи, проверих вентилатора - също работи, забелязах че по платката имаше доста окисление явно е приниквала вода вътре.
                          Разглобих всичко до последното болче почистих всичко старателно имаше и много сажди и нагар и сглобих.
                          Ще пробвам сега да видим ако не тръгне - сервиз
                          Опитът беше неуспешен за съжаление .
                          Има ли начин да проверя отделно само помпичката дали работи и качва ли гориво. какво напрежение трябва да и подам.
                          Още малко развитие по темата, тази сутрин пробвах горивната помпичка, като и подавах 12 волта на интервали работи идеално дори и протече нафта от маркуча. Сега вече се изясниха нещата проблема е в самото управление на печката.
                          Attached Files
                          Last edited by to_lose_HEART; d.m.y г., 09:43.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #73
                            Колеги преди няколко дни купих от морга друга печка, видимо почти като нова , но и тя не иска да запали. Всичко работи вентилатор, помпичката за гориво, свеща. Инсталацията по колата също работи нормално получава си захранване, също получава и сигнал на пин 3 от алтернатора и датчика за външна температура. когато дам на контакт почва да върти само вентилатора сякаш прави някъв тест и дотам паля мотора но печката не пали. Незнам вече къде да търся причините.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Comment


                            • #74
                              Сглоби горивната камера към вентилатора и управлението, без да я захлупваш с водната риза. Топни маркучето на помпичката в една бутилка с нафта и подай захранване на печката. Трябва да видиш как сваща се нагрява, да чуеш помпичката да работи и след няколка секунди да видиш пламък от камерата. Ако това не се случи, поне ще видиш нагледно кое не сработва.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Трябва внимателно да се изчете описанието (втория PDF, който е дал Myato). Там е описана следната процедура при паленето:

                                Diesel
                                When starting the vehicle engine the heater goes in
                                standby. With a water circuit temperature below 60 °C and
                                an outside temperature below 5 °C (option with outside
                                temperature sensor) the starting sequence commences.
                                The glow plug and the combustion air fan are activated.
                                After 30 seconds the fuel dosing pump starts operation
                                and combustion air fan operation is suspended for
                                3 seconds. Subsequently the combustion air fan speed is
                                increased in two ramps within 56 seconds to nearly full
                                load operation. After a stabilisation phase (constant
                                speed) of 15 seconds the combustion air fan speed is
                                again increased in a ramp within 50 seconds to nearly full
                                load.
                                After reaching full load fuel delivery the glow plug is
                                deactivated and the combustion air fan operation
                                increased to full load.
                                During the subsequent 45 seconds as well as in normal
                                operation the glow plug functions as flame sensor to
                                monitor the flame condition.
                                After all these events the automatically controlled heating
                                operation starts. In case of a no flame condition or a
                                flameout, a restart is automatically initiated. If the no flame
                                condition persists, fuel delivery is stopped and the heater
                                enters an error lockout with a run-down of the combustion
                                air fan.
                                A flameout during normal combustion operation causes
                                an automatic restart.



                                Както става ясно, процедурата отнема 1 - 2 минути.

                                По натам е описано, че ако възникне проблем/грешка, печката блокира и трябва да се ресетне:

                                Error Lockout Reset Thermo Top Z
                                A malfunction will cause an error lockout within the control
                                unit.
                                The error lockout condition may only be reset by
                                disconnection of electrical power to the control unit (e.g.
                                by removing fuse F1 for at least 10 seconds). The fuse
                                must be removed with the engine running or within 60
                                seconds after turning the engine off.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X